Monday, February 15, 2010

IPL schedule altered substantially

MUMBAI: More than a dozen changes have been incorporated by the Indian Premier League authorities in the revised schedule of the Twenty20 League whose third edition is to be held from March 12-April 25.

These changes were made after IPL shifted all matches of Deccan Chargers from Hyderabad and Visakhapatnam to other centres because of the ongoing Telengana agitation in Andhra Pradesh.

Some matches not involving Deccan Chargers also had to be given a tweak in the new schedule put up on its website.

Nagpur, discarded as an option for the Mumbai Indians to play its home ties, now hosts three matches of Deccan Chargers.

The other four ties featuring the Hyderabad franchise, including the opening match, would be held in Navi Mumbai's D Y Patil Stadium.

The revised schedule is:

Mar 12: Deccan Chargers (DC) vs Kolkata Knight Riders (KKR), Navi Mumbai, 8 pm.

Mar 13: Mumbai Indians (MI) vs Rajasthan Royals (RR), Mumbai, 3 pm; Kings XI Punjab (KXIP) vs Delhi Daredevils (DD), Mohali, 8 pm.

Mar 14: KKR vs Royal Challengers Bangalore (RCB), Kolkata, 4 pm; Chennai Super Kings (CSK) vs DC, Chennai, 8 pm.

Mar 15: RR vs DD, Ahmedabad, 8 pm

Mar 16: RCB vs KXIP, Bangalore, 4 pm; KKR vs CSK, Kolkata, 8 pm

Mar 17: DD vs MI, Delhi, 8 pm

Mar 18: RCB vs RR, Bangalore, 8 pm

Mar 19: DD vs CSK, Delhi, 4pm; DC vs KXIP, Nagpur, 8 pm

Mar 20: RR vs KKR, Ahmedabad, 4 pm; MI vs RCB, Mumbai, 8 pm

Mar 21: DC vs DD, Nagpur, 4 pm; CSK vs KXIP, Chennai, 8 pm

Mar 22: MI vs KKR, Mumbai, 8 pm

Mar 23: RCB vs CSK, Bangalore, 8 pm

Mar 24: KXIP vs RR, Mohali, 8 pm

Mar 25: MI vs CSK, Mumbai, 8 pm

Mar 26: RR vs DC, Ahmedabad, 8 pm

Mar 27: KXIP vs KKR, Mohali, 4 pm; RCB vs DD, Bangalore, 8 pm

Mar 28: RR vs CSK, Ahmedabad, 4 pm; DC vs MI, Nagpur, 8 pm

Mar 29: DD vs KKR, Delhi, 8 pm

Mar 30: MI vs KXIP, Mumbai, 8 pm

Mar 31: CSK vs RCB, Chennai, 4 pm; DD vs RR, Delhi, 8 pm

Apr 1: KKR vs DC, Kolkata, 8 pm

Apr 2: KXIP vs RCB, Mohali, 8 pm

Apr 3: CSK vs RR, Chennai, 4 pm; MI vs DC, Mumbai, 8 pm.

Apr 4: KKR vs KXIP, Kolkata, 4 pm; DD vs RCB, Delhi, 8 pm

Apr 5: DC vs RR, Navi Mumbai, 8 pm

Apr 6: CSK vs MI, Chennai, 8 pm

Apr 7: RR vs KXIP, Jaipur, 4 pm; KKR vs DD, Kolkata, 8 pm

Apr 8: RCB vs DC, Bangalore, 8 pm

Apr 9: KXIP vs MI, Mohali, 8 pm

Apr 10: DC vs CSK, Navi Mumbai, 4 pm; RCB vs KKR, Bangalore, 8 pm

Apr 11: DD vs KXIP, Delhi, 4 pm; RR vs MI, Jaipur, 8 pm

Apr 12: DC vs RCB, Navi Mumbai, 8 pm

Apr 13: MI vs DD, Mumbai, 4 pm; CSK vs KKR, Chennai, 8 pm

Apr 14: RR vs RCB, Jaipur, 8 pm

Apr 15: CSK vs DD, Chennai, 8 pm

Apr 16: KXIP vs DC, Dharamsala, 8 pm

Apr 17: RCB vs MI, Bangalore, 4 pm; KKR vs RR, Kolkata, 8 pm

Apr 18: KXIP vs CSK, Dharamsala, 4 pm; DD vs DC, Delhi, 8 pm

Apr 19: KKR vs MI, Kolkata, 8 pm

Apr 21: Semi-final 1, Bangalore, 8 pm

Apr 22: Semi-final 2, Bangalore, 8 pm

Apr 24: 3rd Place match, Navi Mumbai, 8 pm

Apr 25: Final, Navi Mumbai, 8 pm.

TOI

No comments: